Normaal komen klanten eerst langs voor een prijsofferte en meer informatie.
Deze klant liet gewoon weten via e-mail dat ik zijn auto mocht inplannen zonder eerst langs te komen of een prijsofferte te geven.
Hij kwam speciaal van ver en wist reeds dat we zijn wagen zeker gingen transformeren in beter dan nieuwstaat. Zolang het eindresultaat maar verbluffend was.
We wisten alleen dat het een Ford Mustang was in het moeilijkste kleur, zwart zonder metallic en dat hij reeds 10 maanden ervoor opnieuw gespoten was.
Alhoewel het spuitwerk bij deze heel goed was, is uni zwart zo gevoelig dat je uiterst voorzichtig moet zijn of je veroorzaakt heel diepe lakschades.
Het afwerken en polijsten van dit kleur neemt heel veel tijd en kennis in beslag, wat meestal ontbreekt.
In deze wagen vonden we dan ook héél veel schades terug.
Diepe schuurkrassen, pigtails, matte plekken, krassen gemaakt door de wagen te bestickeren (ja ze hebben dus in de lak gesneden..), wit gepolierde kunststof en rubbers, polish resten tussen vele kieren, hologrammen,..
Aan deze was dus heel wat werk maar met veel geduld lukte dit wel.
De kunststof werd beschermd met Gyeon Trim, we kregen de witte kunststof iets minder wit maar er was teveel schade..
Deze coating voor kunststof maakt dus dat de kunststof weer zwart is én blijft!
De lak werd voorzien van een waxlaag en zal hoogstwaarschijnlijk elk jaar langskomen voor een opfrisbeurt.
We wensen deze klant veel veilige en glanzende kilometers toe!